Jak robić lepsze zdjęcia firmowe

Zdjęcia firmowe, ogólnie, przedstawiają członków firmy. Obecnie wiele portali społecznościowych, takich jak słynny LinkedIn, wprowadziło modę do wirtualizacji obrazu. I że wizerunek firmy jest teraz ważny w środowisku społecznym, ponieważ ma wpływ ekonomiczny na firmę.

Za badanie, definiowanie i projektowanie korporacyjnego wizerunku firmy odpowiada zespół kierowany przez specjalistów od marketingu; Dlatego umieszczając zdjęcia firmowe na stronie internetowej swojej firmy, musisz upewnić się, że reprezentują one cały profesjonalizm, który musisz wyrazić, aby stworzyć bezpieczeństwo widzów, którzy go odwiedzają.

Na pierwszy rzut oka

Tak jak miłość jest od pierwszego wejrzenia, jest też zaufanie od pierwszego wejrzenia. Ważną rzeczą na zdjęciach firmowych jest to, że wyrażają one wystarczająco profesjonalizmu, aby wzbudzać zaufanie klientów. Osiąga się to za pomocą prostych technik fotograficznych, które badano na podstawie psychologii i semiotyki obrazu.

Wyjaśnił Peirce, ojcu semiotyki, w swojej książce Ecrits sur le Signe, że każdy znak reprezentuje coś dla kogoś, zawsze w pewnym subiektywnym aspekcie, ale istnieją uniwersalne wyobrażenia, które reprezentują grupy zgodnie z ich kulturą. Dlatego jest to podstawa fotografii korporacyjnej: badanie kultury i światopoglądu klientów, którzy zobaczą te zdjęcia.

Należy zatem zauważyć, że w tych wyobrażeniach możemy uwzględnić wspólne miejsca, które ludzie powinni wiedzieć o firmie, aby czuć się pewnie. Na przykład nie można pominąć zdjęcia kierownika lub lidera w biurze, ponieważ reprezentuje ono autorytet i zorganizowaną strukturę pracy.

Jednak nie można pominąć zdjęcia grupy roboczej z liderem, ponieważ stanowi to dobre środowisko pracy, serdeczność i pracę zespołową. Które osoby odnoszą się do uprzejmości, wydajności, skuteczności i efektywnej zdolności.

Niezbędne jest również zdjęcie obiektów lub infrastruktury, ponieważ jest to miejsce spotkań. Dlatego wiele z nich zawiera mapy geolokacyjne, aby lepiej adresować klientów.

Sztuka i kreatywność

Zdjęcia firmowe niekoniecznie muszą być formalne. Chociaż biorąc pod uwagę charakter firmy, może on, ale nie musi, złagodzić ten punkt. Jednak udowodniono naukowo, że pozytywny wpływ na zdjęcia firmowe, w których członkowie utrzymują uśmiech i prezentują bardziej zrelaksowaną postawę, jest o 70% większy niż zdjęcia o poważnych twarzach i stylizowanych i wysoce sformalizowanych pozycjach.

Wszystko zależy od artysty i jego wrażliwości, aby osiągnąć cel, będąc tym samym, co klienci łowią poprzez generowanie wystarczającej pewności siebie i bezpieczeństwa dzięki wizerunkowi biznesowemu, aby poczuli się częścią tej wspaniałej rodziny.